8th june, monday

Tjo! Tänk att idag är det första dagen på sista veckan i skolan. Sorligt och roligt på samma gång. Det är första gången jag känner att jag inte riktigt vill ha sommarlov, beror nog på att jag har världens underbaraste klass. Nåja, idag har skolan bestått av filmer (grizzlyman & zorro), basket och betyg, så i sin helhet har det varit en jätterolig skoldag :) Slutade kring halv 2. Här hemma har jag tränat piano, några nya låtar :-) Känner så konstig med så mycket fritid, inga läxor och ingen träning. Sen efter nyår har det alltiv varit någon läxa eller träning varje dag. Så nu hade jag tänkt ta en jogging/springtur. Sedan se lite tv. 

Imorn är det match :) Ha de bra!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0